Lezers-recensies

De kronieken van Amoras

Deel 2: De zaak Krimson #2

Vorige Index
Volgende

Wat vinden de lezers van dit verhaal?

Op deze pagina worden de meningen van de lezers over De kronieken van Amoras, deel 2: De zaak Krimson #2 verzameld. U kunt zelf een bijdrage leveren aan de hier verzamelde commentaren via dit formulier.

RecensieEen mooi vervolg op deel 1. Hier komen een aantal mooie ontdekkigen naar voren ( de trein) die nopen tot verder lezen. Het idee dat Krimson en Lambik elkaar eerder kenden, vind ik heel sterk. Rond dat thema een driekuik te maken ook. Het eerste boek wekt de spanning op en dit tweede deel gaat daar op een dgoed emanier mee verder. Soms zijn de rollen van Jerusalem en Diez niet: om het pief paf poef gehalte te verhogen of om de vrouw als krachtig iemand neer te zetten? Iedereen weet toch dat vrouwen sterk zijn? Leuk ook dat Wiske evolueert tot niet makkelijke tante alleen hopen dat Suske niet in zijn bekende kleurloze rol vervalt.
Datumdonderdag 09 april 2020 09:38

NaamAMORAS/J.ROM Liefhebber
RecensieEen sterk vervolg op het vorige deel, doet al reikhalzend uitkijken naar het vervolg. Weer een sterk en spannend verhaal, met een donker amoras-sfeertje. Mooi getekend door Charel Cambré. Een geweldig cliffhanger met een onverwachte plottwist. Dit verhaal verveelt geen moment en zit boordevol actie.
Datumzondag 18 maart 2018 19:29