Beter voor Bert

Beter voor Bert Wat vinden de lezers van dit verhaal?

Op deze pagina worden de meningen van de lezers over Beter voor Bert verzameld. U kunt zelf een bijdrage leveren aan de hier verzamelde commentaren via dit formulier.

Gemiddeld cijfer 5,57

Leeftijd100
RecensieArme Bert, niet alleen raakt hij invalide enigszins door de schuld van onze vrienden, maar hij is na dit albumpje verder volkomen door ze in de steek gelaten. Natuurlijk. Geen enkel reclamestrip is echt goed.

Toch is dit uiteindelijk een redelijk leesbaar reclameverhaal door de bizarre Bertwereld.

Datumvrijdag 08 november 2013 23:22

RecensieMatige tekeningen gecombineerd met een flauw verhaal maakt dit een niet echt memorabele infostrip
Datumvrijdag 5 november 2010 19:57

Naammatthijs
Recensiede boodschap is goed, maar het verhaal zeker niet! het was er zonde van om teksten onder de plaatjes te schrijven! er waren maar 4 of 5 plaatjes op een bladzijde en op de helft van het aantal plaatjes stond nog geen eens tekst in de plaatjes omdat de boodschap goed is dat auto's beter uit moeten kijken voor voetgangers geef ik er nog een schramelle 5 voor!
Datumdonderdag 30 oktober 2008 09:31

RecensieDe Info-Strip reeks vind ik doorgaans maar niks, maar ik vind dit wel 'n positieve uitschieter. Ik vind de gedachte en motieven achter dit verhaal wel goed. Maar als de stukken tekst waren vervangen door plaatjes had het wel wat beter kunnen wezen. Het motto luidt dat gehandicapten ook net als gewone mensen behandeld moeten worden en dat alles zo aangepast moet worden zodat gehandicapten geen hulp nodig hebben. Met de opbrengsten van dit boekje kon de Rode Kruis vervoer aanschaffen om meer gehandicapten reisjes aan te bieden. Dat is een erg nobel streven. Gaan we naar het verhaal, dan is het wel een beetje raar waarom onze vrienden hun leven riskeren in Bert's fantasiewoning terwijl ze, net als Sidonia, zich al veel eerder terug kunnen wensen door middel van de wensmachine van Barabas. Een 6 voor een Info-Strip vind ik eigenlijk wel voldoende.
DatumMon May 16 13:04:02 2005