Krimson Break

Krimson Break Wat vinden de lezers van dit verhaal?

Op deze pagina worden de meningen van de lezers over Krimson Break verzameld. U kunt zelf een bijdrage leveren aan de hier verzamelde commentaren via dit formulier.

Gemiddeld cijfer 7,50

RecensieEen leuk kortverhaal uit de koker van Studio Vandersteen. Zoals te lezen is bij de sectie van het verhaal is de titel een knipoog naar Prison Break. Lambik en Krimson komen in een nor van 1890 terecht waar Lambik wordt aangezien voor een topcrimineel en promt terecht wordt gesteld. Deze gegevens zijn geslaagd. Het verhaal is leuk en net niet te flauw; hoewel de K3 humor heel vervelend is. Een belediging voor de lezers. De broodhumor gaat nog. Vragen blijven er uiteraard: Krimson die altijd omzichtig te werk gaat, parkeert nu prompt zijn opzichtige auto ( weer in jaren vijftig stijl....waarom tekent men nu auto's die op jaren '50 dingen moet lijken?) met een "K" er op, op de oprit? De overmeestering van Achiel en K3 kan niet. Er is weinig van echte vijandschap tussen Lambik en Krimson te merken. De ontdekking van de diamant is wel heel toevallig. Suske en Wiske hebben vrij weinig functie. Het flitsen van een tekstballon is wel weer leuk. De plattegrond op de rug van Krimsom idem dito. Hoewel grappig gedaan, is het wel weer Jerom die de oplossing brengt. Ondanks de punten echt een aardig verhaal dat zeker een glimlach om je mond tovert.
Datumwoensdag 30 december 2020 22:29