Sony-San

Sony-San Wat vinden de lezers van dit verhaal?

Op deze pagina worden de meningen van de lezers over Sony-San verzameld. U kunt zelf een bijdrage leveren aan de hier verzamelde commentaren via dit formulier.

Gemiddeld cijfer 5,50

RecensieDit is een info-strip wat betekent dat allerlei informatie wordt gegeven over een bepaald product aan de hand van een Suske en Wiske stripverhaal.....oh nee, ik corrigeer mijzelf: een S&W lees/ stripverhaal. Getekende stroken worden afgewisseld met grote stukken tekst. Ik heb in mijn recensie over "Het gouden kuipje" al aangegeven dat ik dit geen prettige manier van lezen vind. Het verhaal is ook hier best aardig maar erg kinderlijk. Dat past bij de doelgroep. Trouwens een de term info-strip is misleidend; het is gewoon een reclameboekje. Wat ik wel leuk vind, is dat de informatie over Sony achterhaald is. Het geeft zo een mooi tijdsbeeld van hoe de electronica zich in een aantal jaren heeft ontwikkeld. Ik zie daar wel de waarde van dit boekje in.
Datumzondag 08 mei 2022 18:34

Leeftijd98
RecensieLeuk dat de teletijdmachine voor de eerste keer eens wordt gebruikt om naar de toekomst te reizen, waarbij we te horen krijgen dat er in 2001 geen gevangenissen meer zullen zijn en Krimson dus maar op een fiets wordt gezet, bewaakt door robots. Dit verhaaltje zal de jonge lezer misschien minder bekoren.
Datumzaterdag 7 mei 2011 13:21

RecensieHet verhaal van deze infostrip is niet al te diepgravend maar de tekeningen zijn best goed. Grappig om te lezen over het allernieuwste op de audiogebied, nl. de compact disc speler. Tja, we zijn zo'n 20 jaar verder en de cd is inmiddels een aflopende zaak geworden.
Datumdonderdag 28 oktober 2010 18:33

RecensieTsja, Infostrips zijn volgens mij alleen gemaakt om geld te verdienen want voor mij hebben ze NIKS te maken met de "gewone" Suskes en Wiskes.
Een album als deze raakt sowieso snel achterhaalt in tijden als deze!
Verder vind ik sommige stukken in het verhaal vaag en ik erger me aan die leesstukken!!
DatumTue Mar 21 19:30:35 2006

RecensieEindelijk een onderwerp in de Info Strip reeks dat me een beetje aanspreekt, maar het is allemaal zo hopeloos achterhaald in deze tijd van DVD's, DVD-Audio, internet en Windows XP en bovendien storen de leesgedeeltes weer. Op pagina 8 is Schanulleke belachelijk groot getekend, hoe kan dat? En Professor Barabas is kennelijk ook niet helemaal helder, hij zou zich nooit naar een tijdvak over laten flitsen zonder er zeker van te zijn dat ze in het juiste jaartal belanden. In deze strip dus wel. Ook komt Krimson roet in het eten gooien in het Japan van 2001. Theoretisch zou dit wel kunnen, maar het is toch een beetje vreemd; Dit verhaal verscheen ergens tussen nummer 200 (Amoris Van Amoras) en 209 (De Kwaaie Kwieten) uit de normale reeks, het tijdperk waarin Krimson voor onze vrienden eigenlijk een toffe peer was. Hieruit lijkt het dat Paul Geerts of Willy Vandersteen hier niets mee te maken had en dat het door iemand uit de studio gemaakt is die de laatste albums niet heeft gelezen. Zo blijkt maar weer dat de Info Strip-reeks niet veel meer dan een curiosum is in de wondere wereld van Suske En Wiske.
DatumSun Oct 23 21:24:45 2005