Sinjeur Stekkepoot Wat vinden de lezers van dit verhaal?

Op deze pagina worden de meningen van de lezers over Sinjeur Stekkepoot verzameld. U kunt zelf een bijdrage leveren aan de hier verzamelde commentaren via dit formulier.

Gemiddeld cijfer 8,50

Naamnard
Recensiealbums die niet in de reeks zitten zijn altijd minder al vond ik deze wel redelijk wel een beetje kort!!!
Datumwoensdag 29 december 2010 12:16

RecensieIn een periode dat de studio lange verhalen uitbracht met kort-door-de-bocht plots, teveel flauwe humor en matige tekeningen kwam opeens dit kortverhaal uit. Een sterk plot met goede tekeningen maakt dit een van de beste kortverhalen van de laatste jaren.
Datumdinsdag 2 november 2010 20:35

RecensieDit verhaal is eigenlijk een staaltje van het huidige team op z'n best: in een kortverhaal en niet in een album van 48 blz. De flauwe woordgrapjes deze keer wel in een verhaal dat zich daar voor leent. Onze vrienden belanden namelijk in een Lewis Carroll-achtige wereld waar bijgeloof waarheid wordt. Verwacht dus veel spreuken die opeens bewaarheid worden door wat onze vrienden zeggen of doen. Het leest lekker weg en bevat een aantal geestige bijrollen.

Nu te lezen op de site van studio Vandersteen, zeer de moeite waard.

Datumzondag 1 juni 2008 02:53

RecensieHeel goed scenario! Ook een mooie inkleuring. Grappig dat Weerwaterman ook al in dit verhaal voorkomt (fontein). Het middelste plaatje van strook 36 doet je denken dat Wiske de zak expres (met een bedoeling) toch doorgooit. Toch is dit niet zo - foutje van de tekenaar? Dit keer heb ik ook weinig aan te merken op het gedrag van de hoofdfiguren, behalve op de nonchalantheid van Wiske. Waar ik een probleem van maak is dat Sinjeur Stekkepoot en zijn kater teveel lijken op de burgemeester van Altenfels en zijn koddige kater. Ten eerste; waarom herkennen Sus, Wis en tante hun niet? Daarnaast gaat er wellicht anders gekeken worden naar het bestaande karakter uit 'De koddige kater' dankzij de andere invulling in dit verhaal. Recyclage is alleen de moeite als het goed gebeurd. Een 9.
DatumWed MarĀ  7 12:11:29 2007