Klaartje Wakker

Klaartje Wakker Wat vinden de lezers van dit verhaal?

Op deze pagina worden de meningen van de lezers over Klaartje Wakker verzameld. U kunt zelf een bijdrage leveren aan de hier verzamelde commentaren via dit formulier.

Gemiddeld cijfer 4,50

RecensieGoed verhaal. Leuke tekeningen. Maar...
Het is waar dat de prijs/kwaliteitverhouding wel een ding begint te worden. Ik weet dat de albums niet meer gemaakt worden voor de oudere kinderen (zoals ik) die zijn opgegroeid met Suske en Wiske (dus over de eenvoud van het verhaal hoor je me niet), maar 8 euro voor deze albums maken niet dat ik het zomaar cadeau doe aan mijn kinderen. Ik vrees dat deze route een keer vast gaat lopen: 'oude' fans knappen af op de inhoud en 'jonge' fans op de prijs.
Datumvrijdag 26 april 2024 09:03

RecensieAl bijna 15 jaar schrijf ik als trouwe fan recensies op dit platform, de een wat kritischer dan de ander. Soms zie ik zaken door de vingers, soms prijs ik zaken de hemel in. Maar ik denk dat ik nog nooit zo'n laag cijfer voor een album heb gegeven. Hier kan ik écht niks goeds uit halen. Een slap verhaal, tekeningen waar ik maar niet aan kan wennen, en dan ook nog eens de albums dunner. Ik blijf respect voor het team hebben, maar het leesplezier is er voor mij af...
Datumdonderdag 25 april 2024 17:35

RecensieEen heel vervelend verhaal waarvan je na enkele stroken de premisse al weet. De droomwereld vond ik nog wel aardig gedaan maar de glazen hoofdjes echt lelijk. Klaartje Wakker (die naam is al te flauw voor woorden) is een lelijk getekend lampenpoppetje dat eruitziet of het uit een reclame voor Philips uit de jaren 50 komt. Tijdens het lezen vroeg ik me tevens af of de ingekorte albums toch pas bij het volgende nummer zouden starten, want dit verhaal voelde bijzonder langdradig. Maar dit is dus al een ingekort verhaal. Snel vergeten dit misbaksel.
Datumwoensdag 24 april 2024 19:28