De pronte professor

De pronte professor Wat vinden de lezers van dit verhaal?

Op deze pagina worden de meningen van de lezers over De pronte professor verzameld. U kunt zelf een bijdrage leveren aan de hier verzamelde commentaren via dit formulier.

Gemiddeld cijfer 7,20

NaamSarah
RecensieVermakelijk album. De trucjes die in Technopolis zijn aangeleerd zijn er misschien wel iets té dik opgelegd, aangezien ze net altijd alles hebben liggen en alles tegelijk gebruiken. Maar dat hoort natuurlijk bij een reclame album. Ik had wel verwacht dat technopolis er zelf een grotere rol zou in spelen. Verder ga ik akkoord met wat iemand zei dat het niet logisch was dat Suske plots niet kon vliegen, aangezien hij normaal gezien steeds alle land-, zee- en luchtvaartuigen de baas kan.
Datumwoensdag 26 november 2014 19:29

RecensieLeuk kortverhaal, lijkt qua scenario wel erg veel op het wat later uitgebrachte 'Bosbollebozen'.
Datumdinsdag 2 november 2010 19:42

RecensieDit verhaal was vermakelijker om te lezen dan wat ze delaatste tijd in de serie is uitgekomen. Suske en Wiske lijken hier beter getekend te zijn. Verder is het verhaal vermakelijk.
DatumSat Sep  8 13:16:12 2007

RecensieHet scenario is prima en vermakelijk, en dat het goed in elkaar zit, mag worden gezegd, ondanks het simpele verhaal. Met de karakters van de hoofdfiguren had ik deze keer niet zo'n probleem. Jerom mag inderdaad wel wat slimmer overkomen. Dat Suske het vliegtuig niet tot landen kan brengen in de simulator staat in contrast met 'De gouden cirkel' waar hij een echt vliegtuig onder grotere druk laat landen.
De tekeningen zijn ook prima. Jammer vind ik wel dat het aandeel van Dirk Stallaert beperkt is gebleven en dat op dit punt een veel te grote corrigerende hand van Luc Morjaeu zichtbaar is. Maar natuurlijk moet Dirk er ook inkomen. Het positieve aan Dirk's stijl is dat hij teruggrijpt naar de stijl in albums als 'De kaartendans' en 'De kwakstralen'.
DatumWed Aug 30 17:05:25 2006