De gulden krijger

De gulden krijger Wat vinden de lezers van dit verhaal?

Op deze pagina worden de meningen van de lezers over De gulden krijger verzameld. U kunt zelf een bijdrage leveren aan de hier verzamelde commentaren via dit formulier.

Gemiddeld cijfer 5,25

NaamBenS
RecensieEen heel matig album. Nu ben ik geen liefhebber van de almachtige jerom, maar in dit album wordt dit aspect wel heel erg overdreven. De verhaallijn is matig, tekenwerk snel gedaan en de grappen zeer voor de hand liggend. Deze kunt u gerust in de winkel laten liggen. Slechtste album van 2022.
Datumzaterdag 10 september 2022 13:28

RecensieWeer een prima album. Dat gaat de goede kant op. Echter is het scenario van dit album wel heel mager. Het verhaal draait dan wel om een filmset, maar waarom blijven we daar zo lang hangen? Waar is het interessante en het avontuurlijke uit dit verhaal? Dat komt helaas pas op de laatste 5 pagina's waarna dit ook nog eens brutaal wordt afgekapt en waar plots van de een op de andere prent alles is goed gekomen. Dit maakt de zogenaamde telefoon scene op het einde niet interessanter dan het is. In een soort notendop wordt het verhaal nog eens samengevat en wordt vertelt hoe alles is afgelopen. Dit zagen we ook al in 'De Grot van Gregorius'.
Wat tekeningen betreft heeft dit album een zeer goede sprong vooruit gemaakt. Een zeer aanspreekbare cover, mooi kleurgebruik en goede composities in de prenten. Dat heeft voor mij het album gered.
Datumzaterdag 10 september 2022 11:40